אסטרולוגיה

לעיתים נדמה שגם אנשים שאינם מאמינים כלל ביכולות ניבוי או מיסטיקה על כל גווניה, עדין נוטים להתעניין בקריאות אסטרולוגיה. איך השיטה הפשוטה אשר מתגלה כמורכבת כל כך ככל שמעמיקים בה, דווקא היא הצליחה להגיע לעיתונים ולתוכניות טלוויזיה הכי מבוקשות?

מדוע דווקא אסטרולוגיה היא כל כך פופולרית?


אסטרולוגיה בפירושה המילולי היא חכמת הכוכבים. אסטרולוגיה הייתה מוקד עניין עבור מדענים כמו גלילאו גלילאי וניוטן, ועל פי המסורת היהודית, אפילו אברהם אבינו פעל באמצעות אסטרולוגיה, שכן היה ידוע כאחד מהאסטרולוגים הראשונים.

אסטרולוגיה היא שילוב של חישובים מתמטיים ואסטרונומים וסכמות ברורות של חישוב תנועת כוכבים. עם זאת, היא גם בלתי נפרדת מחכמת הפרשנות והיכולת לקרוא נתונים ולהבין מתוכם את הסמליות המיסטית. יתכן שהשילוב של ההסתכלות המיסטית יחד עם נתונים מתמטיים ברורים והגיוניים, המביאים לתוצאות איבחון תואמות ובהירות, הוא שילוב מנצח כדי להשיג את אמונם של ההמונים.

יעוץ אסטרולוגי 


מתבסס על השיטה החד משמעית אותה לומדים דרך קורס אסטרולוגיה. ביחד עם זאת, הוא מורכב תמיד גם מראייתו וחכמתו של האסטרולוג המייעץ. איכות פירוש הנתונים הוא הדבר שיוצר למעשה הבדל בין ייעוץ אסטרולוגי של אסטרולוג אחד לאחר.

קורס אסטרולוגיה 


כשבוחרים קורס לאסטרולוגיה, מעבר למקצועיות מבחינת הקניית הטכניקה לתלמידים, חשוב למצוא את המורה שמתחברים לדרך הפרשנות בה הוא מאמין ושאותה הוא מעביר. למשל, ניתן לוודא שישנו דגש והעמקה באופן הפרשנות של מפות אסטרולוגיות, מעבר לטכניקה עצמה, של נתוני הבתים, הכוכבים והזוויות.

נורית פרדו היא מורה לאסטרולוגיה, אסטרולוגית מומחית עם השקפה מיוחדת ועמוקה לגבי האסטרולוגיה אשר משלבת בייעוצייה גם טיפול בשיטת סו- ג'וק הקוריאנית. ניתן לעבור קורסים והשתלמויות בהנחייתה ולעסוק בעזרתה ברזי המקצוע ובעומק הפרשנות של אסטרולוגיה, בצורה היסודית ביותר.