מפה אסטרולוגית

אסטרולוגיה במקורה הינה תורה פסבדו-מדעית. היא מבוססת על כלים מדעיים, כגון, גיאומטריה וחשבון אריתמטי, אך היא גם משלבת תפיסה אינטואיטיבית. למרות עובדות אלו, עדיין מדובר בתורה אשר שנויה במחלוקת, שרבים טוענים עליה שאינה מדעית, אך זאת גם נאמר על תורות פסיכולוגיות. מומחים בתחום יודעים ומבינים שהערך המוסף של תורה זו הוא אכן יסודותיה המדעיים, שכן בניית מפה אסטרולוגית דורשת מיומנות של שילוב מדע ואינטואיציה גם יחד.

בעבר, אסטרולוגיה ואסטרונומיה היו משולבים יחד תחת אותה תורה. אך, נעשתה ביניהם הבחנה וכיום כל תורה עומדת בפני עצמה. בנוסף, עם השנים התפתחו סוגי אסטרולוגיה שונים. באמצעות חקר הכוכבים, האסטרולוגיה מאפיינת אנשים, ואף מצליחה לחזות מצבים אליהם אנשים עשויים להיקלע. חלק זה נקרא הורוסקופ.

בניית מפה אסטרולוגית



בנייה של מפה כזו או הורוסקופ, מבוססת על חישובים של רגע הלידה. המפות מבוססות על מערכי הכוכבים ועל מיקומם באזורים השונים ברקיע, בזמן שבא האדם לעולם. בחיזוי נעשה שימוש בכוכבי הלכת השונים, כאשר העיקריים ביניהם הם, הירח, השמש, כוכבי הלכת של מערכת השמש, נקודת רום השמים ונקודת האופק.

ברגע המסוים בו אדם נולד, כוכבי הלכת נמצאים במצב מאוד מסוים. כיון שהם נמצאים בתנועה מתמדת, בכל רגע הם נמצאים במצב אחר, ולכן מפות האנשים כה שונות זו מזו. אסטרולוג מקצועי, יודע כיצד להקפיא את אותו רגע, לקרוא את מפת הכוכבים של האדם המטופל, וכך ליצור הורוסקופ.

חישוב מפה אסטרולוגית


כדי להקפיא רגע מסוים, אסטרולוג צריך לדעת לחשב שני דברים. האחד, לחשב את הזוויות שבין הכוכבים השונים. חישוב זה כולל את ההשפעה ההדדית של כל כוכב על משנהו. השני, חישוב של מיקום הכוכבים בבתים ובמזלות. אמנם חישובים אלו נראים פשוטים לכאורה, אך יש לציין כי מדובר בעניין מורכב, אשר רק איש מקצוע מהתחום בקיא בו ברמה מקצועית מספקת, כדי לקרוא לאדם קריאת מפה מקיפה של חייו ואופיו.

נורית פרדו, מומחית בעריכת מפה אסטרולוגית אישית , יכולה לתת שירות ייחודי זה, במקצועיות, יחס אישי, רגישות ותשומת לב. ניתן ליצור עמה קשר לקבלת פרטים נוספים וקביעת פגישה דרך האתר, ומשם ללכת לעבר עתיד בהיר יותר!