מפה אסטרולוגית

מפה אסטרולוגית, היופי והמילים של הכוכבים


מפה אסטרולוגית היא שפה לכל דבר. את השפה הזו כל אסטרולוג (או במקרה שלי אסטרולוגית) מיומן מבין. השפה הזו כוללת סודות ורזים ומסייעת לכוון אותנו לנקודות מסוימות, שלעיתים אנו כלל לא מודעים אליהן. הצורה בה מפה אסטרולוגית "פועלת", לא ניתנת להסבר בכמה שורות, אבל אם תישארו קצת, תצליחו להבין את הקונספט הכללי.

מפה אסטרולוגית הנבנית ע"י אסטרולוג מומחה המספק נתונים שונים על אופיו של האדם וכמובן על עתידו. הנקודה הקטנה הזו עלולה לעיתים לבלבל, שכן אסטרולוג לא רואה עתידות ואחד הכלים החשובים שלו, מפה אסטרולוגית, נערכת ונבנית על מנת לסייע ולכוון טוב יותר לחיים מאושרים.

האם מפה אסטרולוגית פורסת את העתיד?

התשובה לשאלה הזו שנויה במחלוקת. מתוך אמונה שאכן מפה אסטרולוגית יכולה לכוון ולהדריך ניתן לומר שכן, יש נקודות מסוימות בעתיד שאכן באות לידי ביטוי על המפה עצמה. אסטרולוגית טובה ומיומנת תוכל לציין את אותן נקודות אבל הרעיון הוא עמוק יותר.

אם כך, כיצד מפה אסטרולוגית תוכל לסייע לי?

עבודתי כאסטרולוגית היא לכוון ולהדריך מתוך אותה מפה אסטרולוגית כמו גם עם כלים נוספים המשמשים אותנו בעבודתנו. השלבים הראשונים כוללים את קבלת הנתונים מאותו אחד שעומד מולנו. אנו מקבלים את תאריך הלידה (כולל שעה מדויקת) ומתחילים בעצם בבניית המפה שכוללת שרטוטים גיאומטריים שונים.

השלבים הבאים כוללים ניתוח מעמיק של המפה. כאן העבודה עצמה באה לידי יישום של ממש. מתוך הנתונים שאני מקבלת, אני מעבירה את הנקודות החשובות: לימודים, אהבה, זוגיות, משפחה, בית, פרנסה ועוד. כל אלו נגלים לעיניי על ידי אותה מפה וכאן בעצם באה ההכוונה.

יש אנשים שקוראים לזה ראיית העתיד, אני קוראת לזה שפה. השפה הזו כוללת כל כך הרבה חכמה וכל כך הרבה טוהר שלא ניתנים להסבר. 

אשמח לייעץ לכם בכל נושא .  התקשרו אליי למספר 03-9219194