מדוע חשובה התאמת מזלות?

 

מדוע חשובה התאמת מזלות?


כיום, בעידן שבו תופעת התפרקות מערכות יחסים ונישואין הופכת נפוצה יותר ויותר, מקבלת ההתחייבות למערכת הנישואין נופך מאיים. יותר ויותר צעירים מבקשים "ללכת על בטוח", בין אם באמצעות בדיקה מדוקדקת של מערכת היחסים שלב אחד שלב ובין אם באמצעות חוות דעת מקצועית מאדם חיצוני או גם בדיקה בשיטות אלטרנטיביות.

אם יש לכם לבטים, או רצון לדעת עוד על מערכת היחסים שלכם, התאמה אסטרולוגית מאפשרת לא רק חוות דעת עשירה על מידת ההתאמה, כי אם למידה משותפת על טיב היחסים ועל נקודות האור והחוזק שיש לשמר בזוגיות. במהלך ההתאמה אסטרולוגית תשורטט מפה זוגית שתאפשר לכם להתבונן יחד על נקודות חולשה ומשבר, כמו גם על נקודות החיבור והאושר. יחד תתכוננו לחיים המשותפים הנכונים לכם, תוך מודעות, היכרות ומוכנות מלאה.

 

לקריאה נוספת על יעוץ אסטרולוגי-  www.nuritp.co.il או חייגו עכשיו לנורית פרדו בטלפון  9247491 – 03 , 9219194 – 03.

התאמת מזלות מצריכה ידע מקצועי רב, רגישות ודיוק. ובעיקר- תחושת מחויבות ואחריות גדולה כלפי המטופלים. העיסוק במערכות יחסים עשוי להיות מורכב ואף מסוכן. מומלץ להיעזר באיש מקצוע מיומן, הבקי בעבודה עם זוגות. ישנה חשיבות רבה לטרמינולוגיה ולנקודת המבט כמו גם למפה הזוגית עצמה. על כן יש לוודא כי הייעוץ נעשה על ידי אסטרולוג מוסמך המתמחה בתחום התאמת מזלות והתאמה אסטרולוגית.

נורית פרדו, כחלק מעבודתה השוטפת, ליוותה זוגות רבים החל מתחילת מערכת היחסים בשלב התאמת מזלות, והלאה עוד שנים רבות. מתוך ניסיונה העשיר וארוך השנים, היא פיתחה את התחום לכדי עולם שלם של ידע ואינסוף סיפורי מקרה והחלה גם להורות ולהרצות בנושא.



נורית פרדו- יעוץ זוגי, התאמת מזלות ואסטרולוגיה

וינקלר אלתר 8, נווה גן, פתח תקווה טלפון: 9247491 – 03 , 9219194 – 03

נייד: 5408855 – 050, פקס: 9218469 - 03 דוא"ל: nuritpardo@gmail.com