כוכבים מבודדים במפת הלידה



ישנם כוכבים ללא היבט (זווית) מגע ביניהן. קיימות מפות אשר פלנטות מסוימות אינן יוצרות זוויות בינן לבין שאר הפלנטות במפה, אך זה מופיע במפות בודדות. מאוד חשוב לאתר מי היא הפלנטה, תחום שליטתה ומצבה.

זהו מצב המראה על נתק בתחום אותו מייצג הכוכב, זהו סוג של אוטיזם, או דיסלקציה, הפרעת קשב, או התבטאות אובססיבית על בסיס אופיו של הכוכב. בדרך כלל יהיה ביטוי של שלמות באופיו של הכוכב, או סוג של מחוננות בהתבטאותו של אותו כוכב.

אין ספק שזוהי מפה בלתי שגרתית, לא בהכרח שפלנטה זו מתבטאת בדרך השלילית, אך ללא ספק קיים עומס בלתי רגיל על פלנטה זו. התבטאות פלנטה זו יכולה להיות התבטאות טהורה ביותר של תחום אותו היא מייצגת, לחיוב או שלילה.

יש המשווים את הכוכב המבודד לאי בודד או דייר סמוי בבית. בועה סגורה ואטומה שרוחשים בתוכה חיים אך אין יוצא ואין בא, מלבד באירועים מיוחדים ונדירים- קידומים ומעברים – מפות עתיד, או כוכבים של הזולת – התאמת מפות.
כאשר קורה אחד מאלה, נדחף הכוכב לתת את ביטויו ומאחר שאין לו כל ניסיון וידע כיצד לעשות זאת, תהיה התוצאה קיצונית, מביכה ולפעמים אפילו טראומטית. לכן קשה לאדם זה לבטא את הצרכים בדרך המקובלת.

צרכים אלה או שהם מודחקים ומדוכאים, ולא מגיעים לכלל ביטוי, או שהם פורצים בהגזמה ובצורה מביכה, ללא איזון ובלי קשר הגיוני לתנאים. כוכב מבודד מראה על צרכים ודרכי ביטוי הדורשים תשומת לב רבה לימוד והבנה, רק שאנחנו מודעים להיבט זה נוכל ללמוד ולבטא אותו נכון. לכן הזמנים שהכוכב מופעל הם זמנים מאוד משמעותיים בתהליך ההתפתחות והקשר שלנו עם אנשים שכוכב במפת לידתם מפעיל את הכוכב המבודד הוא קשר מלמד וחשוב ומשמעותי, אם כי לא בהכרח קשר קל או מהנה.

שמש ללא זוויות
אדם זה עושה מה שטוב לו, מה שבראש שלו, לא מחובר למציאות. יכול להיות מנהל גדול אבל בלי שום קשר לעובדיו או לסביבתו. בדרך כלל מסמלת שמש היבטים של גאונות ומחוננות, אך ללא יכולת לבטא את הכישורים הגבוהים בפועל.
השמש כמייצגת את האישיות הייחודית שלך, את האני הפנימי, כאשר היא מחוברת לפלנטות אחרות מתבטאת בכמה צורות שונות. מאחר וכל פלנטה נותנת לה את חתימתה, אך אם הפלנטה ניצבת לבדה כל מה שהיא עושה נעשה ללא כל קשר לגבי הפלנטות האחרות, אפילו לגבי השפעות אחרות של עצמך – כמו רגשות, מחשבות, שאיפות- הכל שונה משמש שמקבלת זוויות, כי אף פלנטה לא מפריעה לך לבצע את מה שהשמש שלך מייצגת.

ירח ללא זוויות
מייצג את הרגשות, הנפש שלנו, ההרגלים, הביטחון הכלכלי, ילדותנו הרכה. כאשר הירח אינו מחובר אין אנו מרגישים מחוברים, יתכן פחד לבטא רגשות שמא נהיה דחויים. אם חסרים אנו השפעות רגשיות, נאבד נתון חשוב של החיים, חוסר חיבור למשפחה וכו'. תיתכן גם אפשרות של הגשמת תחומי חיים ללא עכבות רגשיות או מעצורים אחרים. ביצוע מעשים ללא רגשות או לחליפין עם רגשות יתר. (קלאסי היכן שהוא עומד).

מרקורי ללא זוויות
מרקורי מסמל את יכולתנו הרציונאלית, את המוח, האינטלקט וצורת הביטוי. כאשר הוא אינו מחובר, תהליך החשיבה הוא בלתי תלוי בשאר המרכיבים במפה או בך עצמך. אין קשר בין רגש לשכל, אין הפסקה בחשיבה. האדם נמצא במצב רגשי קשה ביותר, אך במחשבה הוא מקבל פקודות אחרות שאינן מזהות את המצב הרגשי ואינן תואמות את התגובות שירצה להגיב. אין הפסקה בחשיבה, אין ריכוז, אין שינה עמוקה, השכל עובד ללא הפסקה.
במידה והפלנטה נמצאת באחד המזלות החשיבתיים או ההגיוניים הכיוון יהיה קר ומתומצת. אך אם היא תהיה במזל לא יציב, משתנה, האדם מאבד שליטה על עצמו וחווה איבוד כיוון, מערכת עצבים סובלת, שיגעון ואף סכנה לאוטיזם.

וונוס ללא זוויות
פלנטת האהבה, החיבה, הערכים והדחפים, כאשר היא אינה מחוברת יכולה להתבטא בצורך להשיג מטרות ללא צורך טוטלי באהבה, חוסר יכולת בהפגנת אהבה, חוסר יכולת להרגיש אהבה ואולי יכולת הסתרת הרגשות בלי יכולת שליטה מתי כן לבטא, מתי צריך ומתי מותר. התבטאות נוספת מביאה לצורך בלתי מסופק לקבל אהבה או כל פעילות שמבצעים בתנאי שזה יתבטא דרך האהבה (לא בין המינים). אין חיבור למציאות, בין צורך לקבל אהבה ובין מה שמקבלים באמת.

מארס ללא זוויות
מארס זו אנרגיה טהורה בזכות עצמה. כאשר היא אינה מופרעת משום זווית זהו דחף שאינו ניתן לשליטה. סוג של מנוע ללא הפסקה. במזל פסיבי זה עוזר לכל הממציאים והמגלים. במזל אקטיבי, אי אפשר לספק מנוע שכזה הדוחה את הסובבים מפאת לחץ בלתי פוסק.

יופיטר ללא זוויות
יופיטר שולט על הצמיחה האישית, הפיזית, החשיבה המורכבת (מעבר לאישי) המוח, האידיאל, החלום, הדמיון, החרדות. כאשר הוא אינו מחובר לכוכבים כלשהם, מביא לאידיאליזציה של כל מצב בו הוא נתון, בלי קשר למציאות החומרית, רגשית, מחויבות שבה הוא נמצא. ההגזמה היופיטרית מופיעה כאן בתפארתה, מה שיכול מבחינה רפואית, על בסיס של בעיה מתפתחת, להיות מסוכן.

סאטורן ללא זוויות
סאטורן הוא עמוד השדרה המרכזי בכל מפה - התכנון בחשיבה ובפעולה, תוחם הנתונים, הספקן. כאשר אינו מחובר הוא נעשה דרשני לגבי הפרט: דבר אינו מספיק טוב, חייבים כל הזמן להשתדל יותר וזה עדיין אינו מספק. בדידות – אדם שאינו יכול לצאת מהמסגרות ששם לעצמו – סכנה למחלת נפש (תסביך רדיפה), חוסר שמחה, חוסר פרגון, חוסר חיים. יכולה להיות גם משמעת עצמית חמורה, או היפוכו של דבר חוסר מוחלט של משמעת, שתי הצורות יכולות להופיע אצל אותו אדם בזמנים שונים.

אורנוס – נפטון – פלוטו - פלנטות אלה שמעבר לסאטורן אינן מתפרשות כמו הפלנטות האישיות. השפעת פלנטות אלה תהייה בולטת יותר לאחר שהאישיות הבסיסית תתעצב. אם זו פלנטה אישית – יש להתייחס לנתונים שהפלנטה מייצגת.

אוראנוס
ללא היבטים – מאפשר לאדם להשתמש בכל הייחודיות שהוא פיתח במשך חייו הבוגרים, חוסר שליטה בצרכים שאוראנוס מייצג, קיצוניות התנהגותית, חוסר יכולת השתלבות במסגרות, מרדנים ומהפכנים קיצוניים.

נפטון
ללא היבטים – סודיות מוגזמת, נטיות דיכאוניות, סקרנות בלתי ניתנת לשליטה בעקבות היכולת להתמוסס לתוך כל מצב טוטאלית.

פלוטו
ללא היבטים – מאפשר לשנות תדמית ללא הרף (שינוי צורה – טרנספורמציה), צרכים מיניים מוגזמים, אובססיה לצבירת כסף, צורך בשליטה מאיימת מוגזמת ומסוכנת (מאפיה). 

מאמרים מומלצים :
התאמה בין מזלות , 12 הבתים במפת הלידה